Výsledkem je naprosto dostatečný průzor, na který jsme si inhed zvykli.
Povím Vám, že je to úplně jiný pocit z jízdy. Je bezesporu lepší, v autě je jiná atmosféra, je v něm mnohem útulněji.
Můžete namítat, že výhled je příliš omezen. Ok. Zkuste sklopit obě clony proti slunci. Výhled z vozu bude ještě mnohem více omezený. Jezdit s trvale sklopenými clonami není zakázané!
Myslíte si, že šofér trucku z obrázku nahoře má lepší výhled?

Často jsem o tom uvažoval. Moderním - výrobně jednodušším a především levnějším trendem jsou obrovská čelní okna. Nicméně bez nejrůznějších stínítek a rolet, by s nimi vozidla byla nepoužitelná. A to nemluvím o autobusech, jejichž řidiči si často připadají, jako na grilu...
Takže v našem VANu jezdíme prakticky se stále sklopenými clonami, které tam ale nemáme (nejsou potřeba) Výhled z něho je přitom lepší, než kdybychom si clony sklopili a jezdili s nimi trvale.
Nad čelním sklem vznikla police, která pokračuje nad oboje boční dveře. Nad středem police je malý panel, pro instalaci vypínačů po stranách a pod víčkem uprostřed jepojistková skříň pro zástavbu s hlavním vypínačem. To už je ale kapitola elektro

No a nad panelem je další police, která navazuje na horní skříňky nade dveřmi.
Odkládacích prostorů není nikdy dost!
Dnes je dokonce zatmavený pruh čelního skla zastíněný neprůhlednou reflexní fólií.
Na tomto obrázku je vidět, kolik plochy čelního okna vlastně člověku bohatě stačí k tomu, aby viděl bezpečně na cestu. Troufám si tvrdit, že stačí i mnohem méně...
Tato úprava má ještě další důležité výhody. Průzor je vlastně pravidelný tvar, který lze mnohem snadněji utěsnit proti slunci i proti mrazu něčím takovým